September 10, 2008

LIER'S LYING!!!!!!!

Nie kawan aku EYLA. Tanggal 6hb aritue dia wat majlis bukak posa bersempena smbutan arijadi dia in advance....Burfday dia suppose 8hb...ramai la xdtg...aku tgk gmbr, gle boink seh majlis tue...majlis aku lagi besh d KUALA LUMPUR aka KL..hehhe..ramai gak kne marah ngan dia..aku je x..hehe..sib bek...ian hampa yg kne marah kan..aku tumpang besedih...huhu...tapi mmg bezala..majlis aku n dia..aku nye havoc..eventhough xkup forum..sori la..xde niat nk kutuk majlis hg..tp itula kenyataan..betui x kgkawan?hampa hayati la gambar parti eyla nie..hampa mesti pham apa aku maksud kan.... tp yg paling aku cian kat ya la...muka mmg nampak boink gle..sowi la ya yer..jgn marah ye..hehe..









Yang nie plakmajlis aku kat KL..mmg njoy gle wei..lagi syok..bergelak
ketawa smbl bergambar...hahha..mcm artis la..tp aku mcm photographer..xkisah la..janji happening gle siot...jgn jeles pd siapa yg xdpt mghadirkan diri..len kali kte wat havoc KL la k..hidup kne ENJOY!!!







2 comments:

Nadia Rahman said...

GILA NYER MIMIE

Anonymous said...

m i m i
mmg gilaaa
aku takutttttttttttt!